early in the morning

Eftersom jag verkligen försöker att få in lite tidigare rutiner inför praktiken, hann jag inte blogga igår kväll för att hinna i säng i en vettig tid. Så nu, denna tidiga söndagsmorgon när min klocka ringde redan 6.30, har jag tid. Igår var jag nästan hela dagen i Edet. Det hela började dock mindre kul. Jag kollade busstabellen, och stressade sen iväg. Stog och väntade men ingen buss. Nehe, jag hinner nog med att byta även med nästa buss tänkte jag, och väntade på den. Och visst var jag i tid till att byta, men sen stog jag där och väntade stället. Och ingen buss. Då började jag fundera lite, visst ver det lördag? Jo, det var lördag. Men det var även första maj = röd dag. Satans Sverige med dumma röda dagar som man glömmer av så lätt. Suck. Så jag väntade i nästan en timme i kylan och blåsten innan bussen faktiskt kom.

Annars var det en trevlig dag. Var först hemma hos mamma, och fick aven pratat med Helen utan att jag skulle springa iväg någonstans efter 2 minuter. Sen fika hemma hos Jennie, tillsammans med henne och Kristina. Vi körde klassiskt, och spelade skitgubbe. Jag och Jennie är experter på det, haha. Brukade spela först till 100 vinster när vi var små, och vi har våra egna regler också. Gick hem till mamma sen igen och blev bjuden på middag. Var lika trevligt som alltid att inte behöva laga mat själv. Kom hem strax innan 21 och hann bara se ett avsnitt av Prison Break innan jag la mig.

Idag är det absolut hög tid att göra klart inför praktiken. Imorgon börjar det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0