don't you worry your pretty little head

Yes! Har lyckats fånga upp det trådlösa nätverket från internatet idag, så jag kan roa mig en liten stund, hehe. Har gjort mina 'uppgifter' jag skulle göra idag. Att rätta typ 20 läxförhör med typ glosor tar inte speciellt lång tid så jag har en del tid kvar för idag. Borde sätta mig och skriva på min rapport men det känner jag mig inte alls inspirerad till. Är trött, och seg. Verkligen inte rätt humör för att bara sitta och glo. Får tiden att gå långsammare. Men, men, den här dagen lär väll ta slut den med.

Nej, nu får jag gå och läsa någon annans blogg och hoppas det piggar upp mig lite!


Kommentarer
maria

svar: jag ska på dop på lördag klockan 14:30 men jag tror att det är allt jag har inplanerat, annars är jag ledig! :)

2010-05-17 @ 14:38:49
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Biggie

Is there ever inspiration for report writing?

2010-05-18 @ 12:24:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0