To hell with your new shit, whether or not you think it fits

Halvproduktiv dag med lite utrensning bland lådorna där jag slänger ner allt. Det bästa var väll att jag hittade mitt amerikanska körkort, hehe. Hade varit mindre kul om det hade kommit bort. Hittade även ett busskort från Chicago. Troligen är det lite pengar på det, annars hade jag inte sparat det. Och det går inte heller ut förrän i december, så fungerar prima för mig och mamma från flugplatsen.

Strax ska jag bege mig till Göteborg, och hem till Malin för middag och film. Lär väl även bli en hel del diskutioner kring The Young Veins, och vad vi tycker om vad Ryan och Jon har gjort sen de lämnade Panic. Jag är nog den som är mest kritisk. Har dock hört rykten om falsett från Ryan, och om han faktiskt klarar av det är jag mycket imponerad, och vill väldigt gärna höra detta. Jag älskar hans röst...

Anyway, dags att gå!


Kommentarer
em

sry, satt o asgarva ett tag åt att du skrivit flugplats o inte flygplats;D nice ställe liksom;D

2010-03-22 @ 14:57:44
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0