Skola och bio

Idag blev det en lång dag. Först heldag i skolan, med halvintressanta föreläsningar, och återberättande av knasiga drömmar. Som vanligt var det jag som stod för dom, hehe. Mina dagar av tittande på Merlin och Prison Break hade satt sina spår om vi säger så. Efter skolan var över, gick jag till Oden för att vänta på Jennie. När hon väl kom blev det pizza till middag och sedan gick vi vidare till Biograf Forum för att se Remember Me.

Filmen överträffade mina förväntningar, och tyckte verkligen att den var bra. Flera bra stories, bra skådespeleri, väldigt fint filmad. Älskade verkligen ljussättningen i många av scenerna. Gav hela filmen en lite drömlik insvepning. Jag rekommenderar den varmt.

Nu avslutas kvällen med American Idol! (Och kanske ett Prison Break avsnitt ;P )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0