I'm down if you don't expect any more from me. Keep it simple now


Eftermiddagsnöje?


Idag har det varit utflykt till Ikea tillsammans med mamma, Anneli och Alwa. Där träffade vi Emmy, som även hon gick med oss och tittade. Jag fick tag på allt jag var ute efter, och lite till. Efter lite middag hos mamma bar det av hemmåt igen, och jag spenderade en bra stund med att vika ihop lådor. Har tendens till en blåsa på ena pekfingret från att ha skruvat på muttrarna som håller ihop dom. Nu har jag i alla fall fått ner alla mina skivor, dvd:er,och skivor med bilder, och frigjort en hel del plats i min hylla. Kan väll dock säga att jag funderar på hur jag ska få plats med fler skivor, för det var verkligen precis att lådorna räckte, hehe.

Nu ska jag avsluta kvällen med New Moon. Har inte sett den sen premiären, så det känns väll som att det är dags igen.



Kommentarer
ina-bina

Och Mulleklubben, haha! :D

2010-03-26 @ 21:20:14
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0