Maybe I will, Maybe I won't

                                                           Irsie - The Bride of Chucky ;)


Opponeringen gick väl sådär idag. Blev godkänd på själva den delen, men själva rapporten var ju inte tillräckligt bra. Det är som vanligt. Man känner sig totalt misslyckad och urusel efter man varit på en sådan här session. Och rustrerad när man tycker att man gjort ett bra jobb, men men. Bara att sätta sig i biblioteket imorgon och fixa det så gått det går. Och sen hoppas att det är tillräckligt för att få ett godkänt.

Dagen blev dock uppvägd av den mycket fina eftermiddagen. Efter opponeringen gick jag, Bojo, Irsie och Marlene och käkade lunch på Shangri-La. Mycket god mat, och vi hade det väldigt roligt. Som efterrätt gick vi till Strandgatan och åt glass. Blåste lite väl mycket nere vid älven, hade gärna haft det 5 grader varmare för att det skulle vara riktigt behagligt. Efter det följde vi Bojo till bussen och sedan hem.

Jag har jobbat lite redan ikväll på rapporten, men mest har jag segat runt på datan. Kollat på veckans avsnitt av Glee, och försökt läsa ut boken jag lånade av Malin för långt över en månad sen. Nu ska jag gå och lägga mig, eftersom jag måste upp imorgon igen och bege mig in till stan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0