Smile's so hard, my mouth feels like a capital U

Det har nästan varit som att jag haft en ledig dag idag. Eftersom jag skickade in rapporten redan igår kväll, behövde jag inte sätta mig med den direkt på morgonen och jag ahde inga planer på att läsa igenom alla andras förrän på eftermiddagen. Istället klev Anneli och Alwa in genom dörren kl 9.10, och efter en stund här hemma (där Anneli både vek min tvätt och diskade ;) ) begav vi oss först mot Vänersborg, och sedan vidare till Överby. Blev en lyckad förmiddag, där jag fick tag i det sista jag behövde innan avresan på måndag. Det enda som är kvar är att köpa lite lösgodis till barnen, som jag lovat dom. Sen kom vi tillbaka hem till mig en stund innan de var tvunga att bege sig hemåt för att hämta Tilde och Eskil på dagis. Alwa var på gott humör för det mesta, och jag fick bära och köra vagnen idag. Pussar var dock helt uteslutet :P (Jag snodde ett par i alla fall). Tog även ett par söta kort på henne, men smidig som jag är, råkade jag radera dom förrut.

Var hemma ett par timmar, och började med att läsa lite rapporter, och beskrivning för vad vi ska ha gjort till imorgon. Fattade inte mycket av den, är fortfarande lite luddig på vad jag faktiskt ska ha nedskrivet och lämna in och det. Det blev i vilket fall en paus med en tur in till stan tillsammans med Irsa. Köpte en isglass och gick ner till bryggan och satte oss i solen. Den brände på bra, och det var väldans mysigt. Tog kort där med, med Irsa's kamera, för min dog för ovanlighetens skull, så de har jag inte heller så jag kan dela med mig av.

Nu har jag läst klart, och ska försöka få ihop det där som ska lämna in. Krångligt värre.

P.s Det är dessutom 4 år sedan idag som jag tog studenten. Känns som igår, fortfarande. Undrar när den känslan ska släppa? D.s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0