June, 29, 2010

Ja, skall pa!! Jag fortjanar det efter mina loften om bra uppdatering, som jag verkligen inte haller. Helt arligt sa finns det inte mycket att saga. Inget spannande iaf. Och inga bilder, for dom ligger sa fint pa min dator. Ytterligare ett sadant har tillfalle da jag borde inforskaffa ett usb-minne. Kanske hander nagon gang under sommaren, hehe.

Anyway, veckan har gatt fort. Har hunnit med att lasa Eclipse infor filmen i veckan. Tankte att det var bra att uppdatera sig for vad som verkligen hander i den. Sa nu ser jag faktiskt fram emot att se filmen, som jag forovrigt ska se pa IMAX. Tankte att det kunde vara lite extra kul. Blir inte forran pa lordag dock, for det blir for sent att gora nar jag har barnen dagen efter, och pa fredag ska vi till Six Flags hela dagen.

Idag har barnen playdate med tva andra killar. Linden ringde och sa att de var pa vag, sa det var bara att ta pa sig klader och gilla laget. I eftermiddag ska vi till parken. Troligen blir det fotboll for min och Marcus del. Har blivit en hel del av det nu nar VM haller pa. Annars ar veckan ganska obokad.



Kommentarer
Jennie

Lever du där borta ens på andra sidan Atlanten? Börjar lite smått undra vart du tagit vägen.



Kram

2010-07-06 @ 12:06:12
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0