In Chicago

Jag vet att jag lovat att uppdatera mer an forra sommaren men an sa lange har det nog blivit samre. Flygresan gick bra, inga forseningar, och det var inga problem att hinna med eller att komma in i landet. Dock borjade jag redan pa planet fran Paris kanna att halsen gjorde ont och jag hostade en del. Har inte blivit battre de senste dagarna, och jag kopte mig ett mindre apotek pa Target i Tisdags. Hoppas pa att det tunga i huvudet ska slappa snart, for da kommer det kannas lattare. Sa det ar delvis darfor jag inte orkat sitta vid datan, och det faktum att internetet ar mycket segt, speciellt pa min dator. Sa bilder kan ni ju se er i skogen om just nu. Men det ska komma snart. Dessutom har jag inte tagit sa manga an :P.

Har dock redan hunnit med en tur till tandlakaren och rengjort tanderna, en tur till Target dar jag gjorde slut pa massor av pengar. Forever 21, en del andra kladaffarer och igar hanns det aven med en manikyr och ogonbrynsvaxning. Sa det har aven varit fullt upp. Jag har i kladvag bland annat kopt en klanning, och en tunika. Bilder ska komma sa smaningom, jag lovar. Om inte annat nar jag har det pa mig.

Nu ska jag ga och dricka kaffe med mamma, sen blir det nog en promenad med Stella och senare mataffaren!


Kommentarer
em

Hur e kameran??:D

Ooh emma önskar du var här så jag kunde rådslå med dig. Har fått erbjudande om lägenhet i Hammarkullen, 2a på 48kvm med uteplats. Bättre planerad. porttelefon. Frys. Persienner. Uteplats nästan helt utan insyn. bra tvättstuga på gården. möjlighet till badkar;)

men det är en köksvrå som de byggt ut på bekostnad av en del av sovrummet, så att jag inte kan ha sängen som jag vill isf..=/ help?? Kan nog iofs få dem att rätta till de, men vill jag ha en köksvrå??

Plus kommer få betala dubbel hyra augusti. istället för att köpa frys iofs kanske??

Puss!

2010-06-10 @ 20:42:34
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
j

ja nu förväntar jag mig bildpubliccering på allt som utlovat, med ny kamera och allt finns det inget att skylla på längre :)



äntligen forever21 eller? haha. . och nya byxor?



kram

2010-06-11 @ 09:16:31
URL: http://jencie.blogg.se/
em

Ok ursäkta för mitt röriga inlägg tidigare;) hehe.. jag tackade ja till lägenheten, men vi får se om jag får den... Vad jag tänkte höra var iaf om ni har ngn Costco i närheten och om du drar dit ngn gång skulle kunna kika om de råkar ha EOS T2i där + pris isf..:):) Fick veta att det lika gärna kan ta månader innan jag får kameran, o se det hade jag ingen lust med;)

Puss!

2010-06-11 @ 17:45:12
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0