Bamboozle Roadshow

Igår var det äntligen dags för Bamboozle Roadshow! Har verkligen längtat efter att få se All Time Low live, och dom gjorde mig inte besviken. Började dock med att se ett par andra band, bland annat The Ready Set, Stereo Skyline och HelloGoodbye. Sen var det dags för Forever the sickest kids, som var jätte bra och verkligen fick igång publiken. Good Charlotte var näst ut, och då hade himlen öppnat sig och det spöregnade. Inte mycket att göra åt, och man blev ganska så blöt. Dock var bandet fantastiskt bra. Trots att jag inte är speciellt inne i deras musik katalog, kände jag igen de flesta låtarna och några kunde man nynna med i. Efter dem var det ATL tur, höjdpunkten, men de hade en hel del tekniska problem och ett tar verkade det som att de inte skulle kunna spela alls. Medans Alex (sångaren) står och pratar om det, och en hel massa annan strunt, börjar det fungera och dom kan spela. Lika bra som jag föreställt mig. Ser gärna en hel show med dom och inte bara ett mindre set som igår. Speciellt inte när de var tvungna att dra ner på låtarna eftersom de blev sena pga tekniken. Visserligen slutade det regna när de gick på, vilket var ett stort plus. Sist såg jag Boys Like Girls, som var okej. En del låtar gjorde dom jätte bra medans andra gjordes helknasigt och verkligen inte kom till sin rätt. Var två band kvar när jag gick, men jag visste inte vilka de var och kände mig då inte sugen på att se dom. Dessutom var jag ganka kall och lite fuktig efter regnet. På det stora hela, en mycket lyckad dag!


Good Charlotte. Syns att det regnar rätt bra...

Tanken var fler bilder men dumma internet vill inte funka. Detta inlägg har tagit 47 minuter att fixa ihop. Nu kanske ni fattar varför det inte blir så många uppdateringar :/



Kommentarer
j

Mjao. Jag hade gått och sett Good Charlotte bara för att Joel är så het ;)

2010-06-14 @ 02:21:54
URL: http://jencie.blogg.se/
J

sv. nog för att du och jag har ganska så skilda meningar om vad som är olagligt snygg. men denna gången ska jag faktiskt inte kasta bort det direkt för jag vet att alex inte alls är tokig att titta på även om han inte gör lika mycket för mig idag som han gjorde då. hurm .. tänk hur galen man hade blivit när man var liten på alex och leo tiden om alex såg ut som han gjorde nu ;) haha. . nej han är inte alls tokig att titta på faktiskt.

2010-06-14 @ 10:42:04
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0