11 Juni 2010



Idag tar jag det lugnt. Har segat i soffan ända sen imorse, bland annat kollat på paraden för Blackhawks som vann Stanley Cup häromkvällen. (Hockey). Egentligen inte intresserad, men det fanns inget bättre att se på ändå. Det är ordentligt pådrag här i stan i vilket fall, och jag hade tänkt att åka ner till stan idag men när det är över 300.000 hockey-idioter där i kvarteren hoppar jag över det. Är säkert bra för min förkylning att ta det lite lugnt ett par timmar i vilket fall.

Har ännu inte riktigt fattat min nya kamera, och är faktiskt helt inte helt säker på att det verkligen är rätt mjukvara i den för jag tycker det fattas funktioner. Till exempel low light funktionen som verkligen var en av de avgörade faktorerna till valet av kamera. Kan inte heller läsa manualen, eftersom den är på en cd-skiva och jag inte någon enhet på datan till det. Så vi får se vad det blir av det hela.

Ikväll blir det mexikansk middag tillsammans med Arul. Betyder även goda drinkar, och förhoppningsvis håller sig regnet borta så man kan sitta ute. Hoppas även på att regnet håller sig borta, eller är väldigt minimalt imorgon också, när jag ska stå ute hela dagen på konsert.

 



Kommentarer
j

men emma, skärpning. vet inte hur många ggr jag klickat mig utan att se något nytt nu :)

2010-06-13 @ 20:16:36
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0