Sunny side up

Det har blivit mycket sol de senaste dagarna. Igar var jag och barnen ett par timmar vid poolen, och det tog ordentligt. Sen akte jag med ner till stranden imorse nar dom hade roller hockey traning, och det var valdigt hett och solen tog bra. Nu hoppas jag bara att det kan halla i sig och att det inte blir som forra aret, da det var daligt vader de tva sista veckorna och det mesta av solbrannan forvann.

Annars ar det inte mycket nytt, veckan forsvann snabbt. Vi var pa Chicago History Museum, som jag tyckte var intressant men barnen hade inte riktigt talamodet att ga runt och lasa pa skyltarna. I onsdags var vi aven pa stranden.

Har an sa lange inga planer for resten av dagen. Finns massor av festivaler den har helgen men det ar inget som star ut for min del. Men det kanske ar dags att ga ut i vilket fall, och inte sitta hemma ytterligare en kvall. Far se vad det blir.


Kommentarer
em

Ooh underbart, skicka kontonummer o så på facebook eller ngt bara så för jag över:) Dollarn e la på 7,60 eller ngt nu? kan kolla:) Du har ingen lust att skicka med lite filt i olika roliga färger också om du har vägarna förbi ngt sånt ställe?=) Typ alla färger kanske? de brukar la va billigt;) Min adress finns på nätet:) Taaaaaaaack!

Puss!:)

2010-07-13 @ 18:05:18
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
em

nej va gött, grattis:D:D:D Puss!

2010-07-14 @ 00:01:23
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0