Eclipse och Navy Pier




Dags att fortsätta uppdatering fter fredagen kanske?

Lördag förmiddag begav jag mig ner till Navy Pier för att kolla på Eclipse på imax. Stor bioduk som verkligen gav bra känsla till fighting scenerna. Annars så var filmen okej. Den är bra gjord, inget tvivel om det, men jag tycker bara att det fattas något i den. Lite som jag känner över alla 3 filmerna. Dessutom vet jag att skådespelarna kan så mycket bättre än vad de har möjlighet att visa med det materialet de har att jobba med. Bästa på hela filmen var dock Jackson Rathbone. Oh yum! Om jag inte har helt fel har han fått ändra sin frisyr från de andra filmerna till något som ser mycket bättre ut. Så för mig hade man lika gärna kunnat stunta i den där kärleks triangeln och fokuserat på Jasper hela filmen, hehe.

Efter filmen gick jag runt på Navy Pier en stund. Hade aldrig varit längst ut på piren, så jag gick ner dit. När jag sen gick tillbaka inåt land gick jag på den sidan där man kör in till parkeringshuset och fick fina bilder på norra sidan av skylinen. Var dock lite disigt, så det blev inte så perfekta bilder som det kan bli på en klar dag. Och det var ju trots allt jag som höll i kamerna så så himla mycket bättre blir det inte, hehe.



Kommentarer
j

Håller med sig där, det känns verkligen som om det är något som fattas i filmerna. vad är svårt att sätta fingret på faktiskt.



hur är det annars då, hemlängtan och längtar tillbaka till skolan? ;)

2010-07-09 @ 10:50:56
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0