Can you pick up the pace? Turn it up, heat it up...



Bäst att passa på att blogga medan internet faktiskt fungerar på min dator, så det kan bli en bild också. Den här är sen i söndags och inte speciellt bra. Men det är inte mycket att göra åt, för jag har absolut ingen lust att redigera eller göra nått med den för att kanske förbättra den lite.

Barnen går på hockey camp den här veckan, och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på under dagarna. Idag blev det en del tvättande, en tur till dollar affären, matlagning och ja, inte mycket mer. Så imorgon finns det inget direkt att göra nu när tvätten är ren. Vet att det ska bli riktigt hett imorgon, så det kanske blir en dag inomhus :P. Nog för att jag gillar värmen, men det finns gränser.


Kommentarer
em

Hey look at that: someone is going brownie;D;D

2010-07-14 @ 10:27:01
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
Bojo

Em, you look beautiful!!!

2010-07-14 @ 13:49:28
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle
syster

kanske ringer sen!!!

2010-07-14 @ 15:07:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0