you've never felt a winter quite so cold

Har just nu gåshud över hela kroppen. Har väl inte hunnit få upp kroppstemperaturen än sen jag var ute förrut. Även om det nu är ett par timmar sen. Snö-fanskap som aldrig slutar. Go die, please.  Funderar på att fixa lite te, och hoppas att det ska värma mig lite mer.

Det nya året gick alldeles prima att fira in själv. 4 avsnitt av OC fick jag sett, och även läst en del. Vid 12-slaget ahde jag visserligen legat i sängen en stund, haha. Drog dock upp rullgardinen och med Spit the Dark av Empires på hög volym i ipoden, stog jag och kikade på fyrverkerierna. Låten var väldigt passande till ögonblicket, och jag tyckte det var mysigt.

Igår eftermiddag kom Anneli och Tilde hit och skulle stanna på sleepover. Vi målade teckningar, kollade på Barbie och Nötknäpparen, och spelade gitarr. Efter Tilds lagt sig såg jag och Anneli på My Sister's Keeper, och hade jag varit själv hade jag nog gråtit lika mycket den här gången. Behärskade mig ganska bra och det föll bara ett par tårar. Det är en hård film, och boken är inte mycket bättre den.

Dagen startade med en trevlig frukost tillsammans med Anneli och Tilde. Sen hann jag med lite pluggande innan jag begav mig in till stan för att möta pappa. Vi åkte till Överby och hjälpte honom att köpa en dator. Efter lite middag på Briggen åkte vi hem till mig och jag hjälpte honom komma igång med datorn. Det ska bli mycket intressant och se hur han lyckas på egen hand med den sen. hurm.

Kvällen blir inte speciellt intressant. Kanske slänger ihop lite fler havrekakor, för dom tog slut igår, men det tar ju inte så lång tid, om jag kommer ihåg vad jag la i dom. Ska även plugga lite till, och sen se ett avsnitt eller två av OC. Säsong 4 var så bra som jag mindes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0