I don't know if I'll ever make this right

Sitter i skolan, har kommit hit tidigare bara för att kunna få lite data tid. Dom har fortfarande inte fixat nätverket hemma, vilket suger. Blir lite lätt handikppade av att inte kunna kolla upp saker och ting på det sätt man är van vid. Har itne heller hört något fran dom om mitt problem med möss. Hörde dom inatt igen, och den här gången är jag väldigt säker på att de faktiskt var under skåpen i köket. Efter att äntligen ha somnat, vaknade jag strax innan 7 av att jag hörde dom igen. Det är sjukt äckligt och jag är sådär lagom skraj. Nog för att man vet att dom är ofarliga, men usch... Ska ringa och klaga idag i vilket fall.

Igår var jag annars i Göteborg och fikade med Malin och Karin, trevligt värre. Fick även köpt nya vantar, som är varma, snygga, hela och inte 3 storlekar för stora. Efter jag kom tillbaka hem gick jag till skolan och träffade Irsa och ett par till och vi satt i ett grupprum och jag fick lite datatid då med.

Strax blir det till att bege sig mot kalssrummet, och lektion. Sista för den här terminen och kursen. Hoppas att jag får godkänt på rapporten, orkar inte göra om den igen. Blir tillräckligt med tentan jag gjorde igår. I vilket fall är den efter idag ledigt ända till nästa onsdag. Det ska verkligen bli skönt. Så länge problemen hemma blir lösta.

Värsta är väll att jag inte kan ladda ner Empires nya låtar som släpps idag :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0