all we have is nothing, baby. nothing gives us everything

Det var hårt att ta sig ur sängen imorse; har blivit bortskämd med sovmorgnar som nästan går in i förmiddagen. Var fortfarande mörkt när alarmet gick av, och duschen gjorde ingenting för att göra mig pigg. Var inte förrän efter kaffe, och halva lektionen som jag vaknade till. Kanske var i rättan tid, eftersom jag då skulle göra min presentation. Inte för att den gick bättre för det, men den blev gjord.

Efter skolan följde Irsa och Bojo med mig hem för lite fika. Blev massa pratande, och vi hann även med att se på lite stand-up komedi, hehe. Efter att Bojo gett sig av mot sin buss, med Irsa's vägbeskrivning "You just follow the road", utan tanke på att vägen kanske tar slut eller delar sig. Hon kom dock fram till sin buss i tid och utan att gå vilse :P. Iaf, jag och Irsa satte oss framför Youtube och kollade på bloopers och outtakes från lite olika serier, bland annat Fresh Prince och Vänner. Mycket roande.

När Irsa begav sig hemåt, gjorde jag, ja inte mycket, haha. Har mest läst, och kollat på ett avsnitt av OC. Nu blir det lite mer läsning innan läggdags. Det är enda fördelen med att gå upp tidigare, jag kan gå och lägga mig lite tidigare, och förhoppningsvis ligger jag inte och vänder och vrider i flera timmar. Men bara för att jag säger det nu, kommer jag göra det. Är väl bara att sätta på min "sleepy mix" på repeat tills jag somnar. Kroppen har börjat ställa in sig på att det är sovdags så fort den kommer på :)



Kommentarer
Harry

vi börja aldrig med citat-boken.. hmm..

2010-01-05 @ 16:19:44
URL: http://irsalicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0