A wanna live a life from a new perspective

Känner mig sådär lagom motiverad till att sätta mig och skriva seriösa blogginlägg. Inte för att mina inlägg är speciellt seriösa, för det mesta, men nu är det mer att det jag för det mesta vill sätta mig och skriva ner mina funderingar över känns onödigt fjantiga och otroligt onödiga. Folk skummar sig igenom vad som står här redan nu, och om jag skulle börja med att verkligen skriva ner röran som går runt i mitt huvud skulle ingen orka läsa längre. Egentligen borde jag strunta i allt det där, alla anledningar till varför jag inte skulle skriva precis vad jag tänker, tycker, och känner. Det är trots allt min blogg. Så om saker och ting här börjar bli osammanhängande, extremt oseriöst, överdrivet, och troligen ganska fjantigt, då vet ni att jag har gett upp, och låter er verkligen ta del av min hjärna. Help us all.


Kommentarer
Harry

Don't forget to blog about what we talked about in the car! ;)

2010-01-06 @ 23:49:28
URL: http://irsalicious.blogg.se/
Krizzy

hehe asså så du har varit inne o läst nu :P

2010-01-07 @ 23:37:00
URL: http://krizzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0