9 Januari

Som ni kanske märkte igår (inatt) så var jag ganska trött. Hjärnan hade lagt sig i viloläge så fort jag skickat in min rapport. Vid 11 i förmiddags vaknade Irsa och jag, men efter några minuter ångrade vi oss båda två och somnade om i ytterligare en timma. Efter en stunds slöande, tog vi oss i kragen och gick upp. Blev "frukost" på McDonalds tillsammans med Mala. Blev en del skratt med pest eller kolera, och andra skämt. Good times...

Snabbt hem, packade en väska, och åkte hem till mamma. Hann nästan bara med en dusch innan Niklas kom och hämtade mig. Kvällen har spenderats hos familjen Hellner, för imorgon bär det av till Göteborg och Scandinavium. Det blir Disney on Ice tillsammans med Tilde, så som vi gjorde förra året. Jag ser nog fram emot det mer än Tilde, haha.

Nu ska jag försöka gå och sova, eftersom jag troligen lär bli väckt av barnen imorgon.


Kommentarer
Harry

Have fun! =)

2010-01-10 @ 01:50:20
URL: http://irsalicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0