Sometimes it isn't where you're going, but who you're going with



Helgen har varit ett bra avslut på veckan. Hade det mysigt igår med Emmy. Vi kikade på Melodifestivalen, och suckade lika mycket båda två över hur usla alla bidrag var. Det som eligt oss var bäst var Peter Jöback's reaktion när han insåg att dom filmade honom innan resultaten. Ett oh-shit-det-är-jag ansiktuttryck och en snabb hand genom håret. hahahaha... Jag och Emmy hade mycket roligt åt det i alla fall. Efteråt kollade vi på Knocked Up, som jag visserligen har sett flera gånger innan, men den har sina roliga stunder.

Idag har jag varit hemma hos mamma en stund på förmiddagen. BLev kaffe som vanligt, och det smakar alltid bättre där än vad det gör hemma hos mig. Tycker inte att vattnet kan vara så annorlunda mellan oss. Sen när jag kom hem sorterade och stte in i min pärm betalada räkningar. Tyckte att högen ovanpå den började bli för hög, haha. Satte mig vid datan och letade biljetter för mig och mamma till Chicago i sommar . Hittade med bra pris bra tider och som vi kunde åka dit tillsammans på, så de vara bara att boka. Svider ju lite i plånboken men det är det värt. Upptäckte dock att de gjort om reglerna med baggaget och nu får ma bara ha en väska med sig. Det var verkligen inte goda nyheter eftersom jag brukar köpa så tunga saker, haha. Och jag som hade sånna planer på att låta mamma ta med sig en del hem innan. Nu går ju dom inte lika bra. I vilket fall blir det Chicago mellan 7 Juni - 29 Augusti för min del, medan mamma åker hem den 26 Juni. Idag är det 97 dagar kvar, och jag längtar redan som en tok! Hoppas att det är lite varmare än på bilden då i alla fall ;)

Nu blir det popcorn och en film!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0