Julafton



Vet att jag hade en tanke med det här inlägget. Den är dock långt borta nu, haha.

Idag är det jul. Så som alla tjötat om denna dagen överallt. Ska bli gott att slippa det faktiskt. Men jag ska låta er slippa mina personliga åsikter och analyser om jul och firande och massa sånt. I år blev det julfirande hemma hos bror ute i skogen. God mat, det lilla jag äter av julmaten, och sen god efterrätt. Åkte hem runt 5 tiden med mamma och Lars.

Har sen betalat räkningarna efter jag kom hem. Lika bra att få det gjort, så man inte glömmer och vet hur mycket man har resten av månaden att röra sig med. Hittade även min julklapp till mig själv i brevlådan. Kanske skulle kollat den igår, med tanke på att grejerna var typ frusna. Känns inte som att ansiktsgele och kräm borde vara isiga. Speciellt inte när de kostar vad de gjorde. Nu fan får dom funka till min idiot-hy med.

Kvällen avslutas nog med en serie eller två. Ska även publicera ett par inlägg som jag skrev under blogg-pausen. Ni får leta längre ner för dom om ni vill läsa. Imorgon kanske jag tar mig en tur ner till mamma för en fika med henne och Lars. Kanske kan få till en filmkväll med Irsa också? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0