Butch <3

Började dagen med någon helt annan musik, minns inte vad det var, men det måste ju ha varit innan Bu i bokstavsordning iaf. Sen kom Butch Walker på, och jag blev kär. Igen. Det händer mer eller mindre varje gång jag lyssnar på honom. Han fångar och berör. Ibland är det en textrad som nuddar hjärtat lite extra. Som ett lätt vingslag från en fjäril i hjärtat. På det finaste, och mjukaste sätt, och jag bara smälter. Ibland är det en melodi som klingar genom 3 minuter och får mig att tappa andan. Butch är underbar i sin musik. En dag vill jag se honom live, även om det troligen kommer sluta med att jag står där och med tårar rinnande ner för kinderna, för att musiken bara träffar så rätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0