Wash up. Pack Up.

Haller pa och tvattar for fullt. Har sparat i tvattkorgen lange nu for att kunna tajma in det bra innan jag aker hemat igen. Dock har detta inneburit att jag knappt har haft natt att ta pa mig de senaste dagarna forutom klader som ar gjorde for Svenskt klimat. Jag hade lika garna kunnat akt hem med grejer smutsiga, det ar ju inte direkt sa att jag kommer kunna anvanda mycket av det som jag gjort de senste veckorna. Har starka kanslor av att jag kommer vilja slanga pa mig vinterjackan pa sondag :P

Igar tog jag och barnen en sista tur till stranden. Var valbehovligt att battre pa solbrannan en sista gang. Ar ju inte i narheten av sa brun som jag var i mitten av juli, men battre an vad jag kommer vara om en manad, haha. Kvallen spenderades pa Nicke's hockey traning, och sen satt jag, Helen och Linden ute pa dacket och drack lite vin.

Idag ska barnen ga och klippa sig, och det ska goras ett par andra arenden. Jag behover ta mig en tur till Target och till CVS. Ikvall ar det hockey igen, far se om jag kanner for att folja med eller inte. Kanske behover provpacka for att se om vikten ar pa min sida eller inte ;)


Kommentarer
ina-bina

Jag minns inte att ingen ville åka dit, jag kommer bara ihåg att jag hade riktigt, riktigt roligt. Det var så himla mysigt att ligga i våningsängarna och spela spel och snacka skit. Om jag inte minns helt fel sov vi i samma rum, va? Eller om det var Agnetha, Reema, Rania och jag? Eller Eve och Emma? Äsch, struntsamma ;)



Och sängarna var fulla av godis! Och Tobbe förlorade på klädpoker och låg i bara kallingarna. Haha :D

2010-08-29 @ 18:43:01
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0