Tillbaka i Sverige

Nu är jag hemma igen!
Flygresan gick finfint. Inga förseningar, snarare tvärtom vilket alltid är en trevlig överraskning. Väskan hittade hem den med. Blev hämtad av hela familjen Hellner, och till och med Alwa ville kramas. Det var verkligen en trevlig överraskning. Åkte hem till mamma där det först blev kaffe och senare middag. Tillsammans med Lars begav vi oss sen hemåt till mig, och jag dumpade ut mina väskor på soffan för att mamma skulle kunna ta med dom hem till sig igen. Lägenheten var i fint skick, jag hade ttydligen städat ganska bra innan jag åkte. Dock hade jag glömt en hel del detaljer som fanns hemma. Till exempel hade jag inget minne av att min diskbänk var så mörkt grå som den är. Saknar även redan Helen's diskho, min är så sjukt liten. Sen var det en del annat som jag totalt blockerat bort. Ska nog försöka mig på lite omstyling i höst, kändes inte helt jag här hemma faktiskt. Får se hur det går.

Något mer som jag verkligen måste göra är rensa mina garderober. Fick knappt plats med allt, och det finns så mycket som jag inte använder i dom. Blir nog ett mitt-på-dagen projekt imorgon. För förmiddagen är tillängnad mina lovely friends och fika på Espresso House. Ska bli fantastiskt kul att ses igen. Sen på eftermiddagen kommer Kristina hit, och förhoppningsvis även Jennie.

Nu ska jag kika på nån serie innan jag hoppas i säng. Har nog varit vaken runt 32 timmar nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0