12 Augusti 2010

Torsdag idag. Veckan har gatt fort fram, aven om jag inte gjort mycket mer an att ligga pa soffan och antingen lasa eller kolla pa tv. Idag har jag faktiskt varit ute. (Veckan har inte utnyttjas for det basta for solbrannan :P) Marcus och Nicke hade private traningsgrej for hockeyn ute i en forort och jag akte med. Hade ju inget battre for mig. Nar vi kom hem misshandlade Helen mitt har lite. Tanken var att gora jamna ljusare slingor med folie. Haret har annu inte torkat helt men det ar bitvis valdigt flammigt, och inte direkt jamnt. Men jag har saker sett varre ut i huvudet, och ar det allt for hemsk koper jag bara farg och slanger i. Latt fixat nar man har ljusare har. Imorgon hander inte mycket pa dagen, vad jag vet iaf. Tror att Helen har planer pa stranden, nagot jag absolut hakar pa. Pa kvallen blir det ju som sagt Good Charlotte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0