You make me wanna lala!


Har haft ett myspys dygn med Issa. Vi hade massor att ta igen, igår tjötade vi nog non-stop i säkert 8 timmar, haha. Efter att hon åkte hem förrut på dagen, har jag gosat ner mig i soffan med Priosn Break. Okej, jag och Issa låg ner gosade i soffan redan innan, fast då med Across the Universe på tvn. Så inte mycket har ändrats idag, hihi. Ska skriva lite till inför praktiken idag, annars så ska jag bara ta det lugnt. Bilden är förresten 3½ år gammal. Känns som igår nästan.


Kommentarer
isabella

det va underbart att träffas igen! mer sånt!!

boston boston, galet!

2010-05-01 @ 14:33:37
Nicole

fin heder!

2010-05-02 @ 00:11:04
URL: http://momentsofnicole.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0