You can scream, but you won't make a sound

Skickade iväg ett sms till Anneli imorse, när jag fortfarande bara var halvvaken, och bjöd in till fika. Så lite mer än en timma senare var hon och alla tre busarna här och jag hade hunnit med att baka lite havrekakor. Nytt påhittat recept som blev riktigt bra. Även kaffet smakade bra idag, brukar annars ha svårt att tycka om det när jag gör det hemma. Kanske är den nya sorten som gör det.

Eftermiddagen har varit ganska händelselös. Jag fick någon sorts knäpp och tvättade fönstrena och dammade av fönsterbrädorna. Det sistnämnda var verkligen välbehövligt. Fönstrena blev dock mycket fina, kan inte förstå att det kan göra sådan skillnad. Speciellt inte när man inte tycker att de är så smutsiga. Sen har jag bara läst lite, dock inte det jag behöver ha läst till imorgon, men det kommer...

Var på superbra humör, men det dalade av någon oförklarlig anledning nu på eftermiddagen. Inte alls kul, speciellt när man inte vet varför. Hjälper inte att min ena visdomstand beslutat sig för att faktiskt bryta igenom tandköttet, och nu sitter och sticker min tunga hela tiden. Är dock trevligt att solen beslutat sig för att kika fram, och jag hoppas den håller sig framme när jag ska gå till skolan imorgon. Är alltid mycket roligare att gå i solen än när det är grått och regnigt. Nu ska jag plugga lite, och sen muntra upp mig själv med American Idol, Beatles vecka den här veckan :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0