Yesterday is in the rearview mirror

Att ha gått till skolan för den föreläsningen igår var verkligen slöseri med tid. Det var därför jag enbart satt igenom halva, och sen satte mig i en datasal i pausen istället och jobbade med andra saker. Där hittade Bojana mig, av en slump, eftersom jag dumt nog glömt min telefon hemma. Så vi satt och jobbade ett bra tag, kändes som man gjorde några framsteg i alla fall. Sen kom även Sara, och efter det blev det inte mycket vettigt gjort, haha. Istället gick vi till stan och fikade.

Jag kom hem på eftermiddagen och var sjukt trött. Var inte alls sugen på att tvätta, som jag hade inbokat att göra, men det var bara att bita ihop. Dock visade det sig att någon idiot, som inte ens bokat tiden innan, beslutade sig för att lämna kvar sina grejer i tvättmaskinerna efter att min tid börjat. Jag tänkte vara lite snäll då och ge personen i fråga en stund till att hämta det, eftersom jag var ganska exakt på tiden. Efter en havltimma var det fortfarande kvar. Istället fick jag boka om min tid till idag på morgonen. Surt värre.

Kollade sen på Dread på kvällen. Den har legat på datan länge nog nu, men efter att ha sett Maria nämna att Jackson Rathbone var så snygg i den, kom jag på varför jag ville se den och var tvungen att göra så. Kan väl även tilläggas att hon hade rätt, mycket rätt.. Varför kan han inte ha mörkt hår i Twilight? Kanske dags att starta ett "Team Jasper", haha..



Kommentarer
Bojo

I'm still on Team Jacob, no matter what!!! Just so you know!

2010-04-24 @ 19:27:59
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle
maria

team jasper ftw!!!

2010-04-24 @ 22:52:11
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0