Laughing as our minds come loose

Började som sagt på säsong 2 av Prison Break igår. Mycket som jag glömt ens hände, trots att jag sett den här två gånger innan. Uppskattar den här gången betydligt mer än tidigare iaf, hehe. Hur har jag lyckats missa att Linc springer omkring med sin skjorta halvt uppknäppt typ hela tiden? Kan ha varit för att jag förr enbart hade ögon för Michael :P Har i vilket fall levt mest i PB-värden idag. Togen ett par timmar mitt på dagen till att sitta ute i solen, ytterligare ett försök att få bort likblekheten. Ser marginell skillnad, måste jag dock säga, men för alla andra så ser jag lika blek ut, haha. Får nog snällt vänta till sommaren då jag kan spendera en förmiddag eller två på stranden i Chicago.

Min kväll bjuder nu på mer tv och en sväng till tvättstugan. När jag gick dit för en stund sen såg jag fler av mina grannar än jag sett sen jag flyttade in för mer än 1½ år sen. Det fina vädret lockar ut dom, haha.

Dagens skiva: Bang - Empires


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0