Pour me a heavy dose of atmosphere

Kväll igen, och dagen har gått riktigt fort. Började fint med en lång promenad, (andra dagen i rad, vet inte riktigt vad det är med mig), och sen tvättade jag, läste en del, städade lite, skrev lite och hängde en del på datan som jag redan visat på. Tanken var film hemma hos Irsa, men när jag upptäckte att det börjat regna ville jag inte gå hem till henne. Har inget paraply och tanken på att sitta dyngsur hemma hos henne i flera timmar var inte lockande alls. Så det får bli en annan gång. Istället blir det film här hemma. Vet inte om jag ska våga mig på att se Shutter Island själv, den verkar bra läskig. Har dock inget annat jag är riktigt sugen på. Slutar väll med att jag ligger livrädd om ett par timmar och försöker somna med täcket uppdraget till öronen.



Kommentarer
Nathalie

ja precis! :)

2010-04-03 @ 15:31:57
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0