No one stays a saint in the city

Vaknade vid 9 idag, ganska sent för att vara mig numera. Berodde nog mest på att någon höll mig uppe länge på telefonen igår kväll (hint: Emmy). Börjar dra sig mot sent för min del nu med, är ingen ide att vända på dynget igen, en vecka innan praktik. Började i vilket fall dagen med att tvätta, det som inte gick så bra igår kväll. Men nu har jag rena kläder.

Sen satte jag mig ute i solen och gjorde ytterligare ett försök till att slippa se ut som ett spöke. Gick ganska bra. Såg lite linjer en stund efteråt, men nu känns det som att den lilla gnutta färg jag fick försvann. Som vanligt. Imorgon blir det minst en timma till, jag ger inte upp!

Sen har jag gjort lite mer scrapbooking. Bilderna börjar ta slut nu, dags att skaffa lite nya. Finns dock inte speciellt många att välja från sen December fram till nu, har varit riktigt usel på att ta kort. Har varit bättre nu under April, har nog tagit minst lika många kort den här månden som jag gjort under resten av året. Har verkligen inte varit kul att ta kort förrut, när de bara blir usla för att det är så mörkt runt omkring. Anyway, jag bjuder på en bild av uppslaget jag gjorde för förra sommaren häromdagen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0