Living in the sky with diamonds

 
Vad hände med den här dagen? Helt ärligt känns det som om jag knappt hunnit öppna ögonen, och snart är det dags att stänga dom igen. Anneli ringde medan jag åt frukost, och det blev betsämmt att dom skulle kolla hit en stund. Vi drack lite kaffe, och barnen busade. Tilde och Eskil lekte till och med snällt tillsammans i soffan, som ni ser på bilden ovanför, och Alwa sa inte ett pip medan Anneli lånade duschen. Jag ser framsteg ;) Både Tilde och Eskil fick sen lite smink på sig. Om Moster Emma ska ha, så ska dom, haha. Blev både rouge och ögonskugga för dom. Sen blev det en snabb tur till Överby, där Alwa fick nya skor.

Jag blev avsläppt i stan, och tog mig sen en tur till biblioteket innan jag träffade Irsa på Espresso House. Vi hann även med en tur till ÖB, för att sedan hamna hemma hos henne. Vi hade det livat, och skrämde hennes bror när vi kom dit. Trevligt värre, hihi. Efter det såg vi på Big Bang Theory och lite Csi Miami.

Jag begav mig hemåt efter det, och lagade mat när jag kom hem. Prison Break åkte på, och nu har jag bara 2 avsnitt var av säsongen. Måste säga att jag är själv imponerad över att nästan tagit mig igenom en hel säsong på 3 dagar, med tanke på att jag gjort andra saker också. Glömde skriva igår att jag upptäckt att det finns en Prison Break videospel. Det hade varit kul att prova på. Nu blir det dock sängen. Läsa lite innan det är dags att sova, för imorgon är det skola igen.



Kommentarer
maria

svar: tack så mycket! :)

2010-04-14 @ 21:53:43
URL: http://huddleformation.blogg.se/
ina-bina

Slitsamt och jobbigt, men det är SÅ värt det! :) Ingen annan än Max kan komma undan med att spotta, bajsa eller kissa på mig, haha ;)

2010-04-15 @ 17:12:27
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0