Champagne for my real friends, real pain for my sham friends

Var för trött igår för att orka sätta mig upp och skriva ett inlägg. Emmy ringde precis efter alla hade gått, och jag kände att om jag ens satte mig ner för att prata med henne, skulle jag aldrig fått iordning här hemma, för jag skulle inte orkat resa på mig igen. Men det var en lyckad dag även igår. Fick jätte bra presenter, tack så mycket! Saker som jag behöver men själv aldrig kommer så långt att köpa själv. T.ex en ny matta under soffbordet (den förra matchade inte med soffan) och en vas (har använt min vattentillbringare förrut). Fick tillslut fixat klart, fanns en hel del disk bland annat, sen mer eller mindre däckade jag i soffan med Prison Break på tvn. Jag fixa ihop ett inlägg med lite bilder senare, men nu ska jag sätta på lite kaffe. Är så sugen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0