How can I believe when this clock hangs over me?

Helgen är redan slut och imorgon blir det skola igen. Har redan massor att göra, och är redan trött på det. Helgen har annars varit jättebra. Åkte först till Edet på fredag och hann med att träffa både mamma och Jennie. Jag och Jennie spenderade ett par timmar med att prata ikapp det vi missat under sommaren och sen åkte jag vidare ner till Göteborg. Mötte Emmy på hennes jobb och sen vidare hem till henne.

På lördag förmiddag träffade jag Malin, en av tjejerna som var i Chicago för Blink-konsrten, medan Emmy jobbade. Vi hade minst lika mycket att prata om som sist, troligen mer, och innan jag visste ordet av så hade Emmy jobbat färdigt och det var dags att åka hem till henne och fixa inför hennes fest. Kvällen blev sen mycket trevlig, träffade en hel del nytt folk, men även kära återseenden av både Issa och Kristina. Emmy firade till det ordentligt i alla fall, hihi. Blev läggdags så sent som framåt halv fem, och som vanligt inte allt för många timmar sömn efter det.

Idag segade vi oss mest på förmiddagen, tills Emmy var tvungen att åka till jobbet och jag begav mig hemåt igen. Halvsov på bussen och blev sen överkörd av idiot på cykel när jag gick hem. Skyllde på mig gjorde kärringen med, när det helt klart var hennes fel att hon körde på mig. Rundar man hörnen så snävt när det är stora buskar så man inte ser vad som är bakom och cyklar på fel sida får man bara skylla sig själv. Jag har fått ännu mer fina blåmärken, just när de andra börjar försvinna. Jippi.

Nu ska jag bara skriva klart det sista inför föreläsningen imorgon, sen blir det till att lägga sig och sova. Vet redan nu hur underbart det kommer kännas...


Kommentarer
syster

Halllååååååååååååå! Funderat på att uppdatera?????

2009-09-11 @ 08:48:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0