hold my hand, i'll take you anywhere you wanna go

Helgen som skulle blivit ganska händelselös har trots allt varit ganska fullbokad. Fredagen började ganska lugnt, åkte till mamma på eftermiddagen, enbart för att jag var lite sällskapssjuk. Planen var att åka hem efter Idol men ett tag innan det bestämmde Jennie att jag skulle vara hennes date till Daniela's födelsedags fest. Hon kunde ju inte bara nöja sig med Viktor ;). Så vi gick dit, drack lite vin och champange, och hade det helt okej.


Vaknade framåt 11-tiden på lördagen och sen satt jag och Jennie och pratade i ett par timmar innan jag gick hem till mamma för lite fika innan bussen bar av hemåt. Handlade, städade, diskade och fixade filmer för kvällen innan Irsa kom. Vi kikade på The Proposal, som var helt okej, inte så rolig som jag trodde den skulle vara. Hann även med ett avsnitt av 90210 innan Irsa åkte hem igen. Jag kikade på ytterligare ett avsnitt innan jag hamnade i säng.

Idag var jag förvånad när jag slog upp de blå och insåg att klockan redan var halv 11. Hade dock ingen tanke på att göra något alls idag men det fick ändras när Jennie ringde och bjöd med mig till Torp en sväng. Hann duscha och ta på mig på 12 minuter, vilket måste vara rekord från min sida. Vi åkte "vilse", som alltid när jag åker från Trollhättan dit, glömmer ju alltid att svänga när man ska. Men nästa gång, då jäklar ska jag komma ihåg det :P. Efter jag kommit hem var det bara att sortera tvätt och bege sig till tvättstugan och sen laga mat.

Nu ska jag bara gå och borsta tänderna och lägga mig. Har skola imorgon och även om jag inte tror mig kunna somna än på ett par timmar så är det bättre att ligga i sängen i fall det skulle hända. Har ju en tendens att somna på datorn medan jag läser, så det kanske är bättre än att ligga och räkna får.


Kommentarer
maria

svar: åh, tackar så mycket! :) inte för att jag tycker de blir så bra själv, men tack tack! javisst kan jag göra det! vad hade du tänkt dej för motiv? :)

2009-09-28 @ 11:42:03
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0