You wear your heart on your sleeve. I throw mine to the sky.

Har varit ledig idag eftersom det inte undervisas några engelskalektioner och min handledare tyckte det var onödigt för mig att åka så långt när jag ändå mest skulle sitta och inte ha så mycket att göra där. Då kunde jag lika gärna vara hemma. Jag sa ju självklart inte emot detta. Så igår kväll släckte jag vid 10 och vaknade utvilad efter nästan 11 timmars sömn. Det var skönt. 

På förmiddagen satt jag och pysslade lite framför datan med skolgrejer, kände inte att jag kunde lata mig helt, och såg på Big Bang Theory och Csi Miami. Csi har dessutom blivit ännu bättre nu när Eddie Cibrian har tillkommit i rollistan. Han är nog nästan ännu snyggare nu än när han var med i Sunset Beach.

Mamma kom förbi och på eftermiddagen åkte vi till Överby och fixade födelsedagspresent till Eskil. Blev även en del kikande i andra affärer också men inga andra inköp. Kliade allt bra mycket i fingrarna inne i en skoaffär, men jag stod emot. Middag på Obs och sen en snabbis till Rusta innan det bar hemåt igen.

Sen har jag lekt lite i Gimp, rensat lite i musikbiblioteket på datan, dushat och lagat mat. Nu är det inte långt kvar innan det är dags att hoppa i säng igen. Blir nog något avsnitt av någon serie, vet inte vilken än, har minst ett avsnitt i de flesta jag följer eftersom jag hamnat lite efter när jag inte sitter inne hela helgerna och tittar :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0