Welcome to the new deja vú

DAGENS PLAYLIST: Rookie of the Year - Sweet Attention + Fall Out Boy - From Under the Cork Tree
DAGENS KLÄDSEL: Leggins, rosa hoodie.
DAGENS DUSCH: 18:15 ungefär.  
DAGENS FRISYR: Mestadels av dagen uppsatt med hårklämma, nu utsläppt.  
DAGENS SMINK: Det mesta efter min "krigsmålning". (Bilden ger inte rättvisa till hur mycket och mörkare det faktiskt var. Mina läppar var bland annat betydligt mer lila.)
DAGENS HÄNDELSE: Ja, jag var och handlade tidigare idag.
DAGENS PLANER: Läsa lite, sen sova.  
DAGENS TRÅKIGASTE: Att jag måste fixa klart lektionsplanering till imorgon. Har ingen fantasi för det just nu.
DAGENS KÖP: Mat av lite olika slag.
DAGENS MAT: Klyftpotatis, morötter och köttbullar.  
DAGENS SJUKA: Hade en sjuhelsikes huvudvärk mitt på dagen men den försvann som tur var.
DAGENS MÅENDE: Rollercoaster i hjärnan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0