Empty like the ocean



Solen är tillbaka idag, gillade inte alls det gråa och blöta vädret vi hade igår. Det snöade ju till och med en stund där på förmiddagen. Usch! Är säkert ganska kallt ute, men det är bättre än regn i vilket fall. Gårdagen gick ganska fort på praktiken, jag gjorde dock en klassiker på eftermiddagen och somnade på kontoret. Tack och lov så var jag ensam och hann vakna innan min handledare kom tillbaka. Var ganska trött. Märktes även senare på kvällen när vi firade Irsa's födelsedag med middag och jag fnittrade som en idiot åt det mesta. Vi hade i alla fall kul. När de kom för att hämta mig blev Irsa prompt visad till baksätet med en mössa över huvudet och jag tog över vid ratten. Hon hade noll koll på vart hon skulle men blev glad när vi kom fram, vilket var huvudpoängen. 

För tillfället håller jag på och grejar lite här hemma och försöker göra mig iordning för att åka ner till Edet. Födelsedagskalas för Eskil står på schemat. Han fyller 3 idag, hur nu tiden gått så fort att han hunnit bli det. Senare blir det film hemma hos Jennie, var ett tag sen vi sågs sist nu så det lär säkert bli en massa tjöt också.

Nej, dags att ta fram hårtorken och se om det går att få någon styr på ruffset uppe på huvudet.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0