We're all part of these sick little games



Filmen i fredags var jätte bra, ett extremt steg uppåt från Twilight. Kändes som att de fått med det mest relevanta från boken, även om det självklart blivit tillskrivna scener och en del "hopmosningar" eller vad man ska säga. Känns bra inför Eclipse, som jag som i alla fall som bok gillar ännu mer. Kul att de även vresat på glittret lite mer i den här filmen också, haha ;).

Igår förmiddag ahde jag besök av Anneli, Eskil och Alwa. Framsteg från Alwa's sida, hon gosade lite med mig även om det var ganska tveksamt emellanåt. Sen kom även Tilde och Niklas efter Tilde's simklass. Jag och Anneli tog oss en tur in på Jotex hemsida och klickade in hem lite till oss båda, med fördelen av delad frakt. Jag hittade äntligen ett nytt påslakanset, har letat sen förra hösten mer eller mindre. Är sjukt trött på de två jag har. Det här är underbart rosa och kommer förhoppningsvis inte skära sig mot mina lila väggar. Måste dock vänta på det till slutet av januari, men har jag väntat så här länge kan jag allt vänta lite till. På kvällen åkte jag hem till Irsa och vi kollade på en Bollywood film. Minns inte vad den hette, men den var väldigt bra iaf. Lite väl lång, men annars verkligen värd att se.

Idag har jag pluggat lite, bakat bröd, läst och sett på Gossip Girl. Är äntligen ikapp i den serien med. Kom ikapp med One Tree Hill för några dagar sen, och i de flesta andra serier är jag numera bara ett avsnitt efter. Men det är praktik om en vecka igen, och då kommer jag nog hamna lika mycket efter igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0