There are bright moments in everyday

Det kom fram till mina öron idag att man kan vara med att påverka vilka band som får uppträda på Lollapalooza nästa år. Jag tog snabbt chansen till det, för förhoppningsvis är jag i Chicago då och om jag är det då, då ska jag gå. Och jag vill absolut se några av mina favorit band där, som till exempel Empires, Fall Out Boy och Mayday Parade. Så jag tänkte att även om ni inte kommer vara där, och egentligen inte är intresserade skulle kunna gå in och skriva in ett par band i vilket fall. Med motivationen att ni skulle göra mig mycket glad om jag fick se och höra något av mina favoriter live, och hur kul det skulle vara för banden i sig att få vara med. För det är en stor festival, som många vill uppträda i men inte får chansen. Bästa vore om ni fyller i Empires i ett av fälten för de behöver det mest ;).

Följ länken här för att ge förslag.

Tack!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0