Tell rock'n'roll I'm alone again

 

 



Idag var det nästan så att jag ville mörda mobilen igen när alarmet gick av i morse. Morgonen kom alldeles för fort, och jag var inte alls redo att gå upp då. Kanske trötthet som gjorde att jag högg mig själv i fingret med en penna i skolan ett par timmar senare? Det svullnade upp fint och tog sig an en fin blå ton. Nu både ser och känns det bättre ut. Förrutom detta hade vi det ganska trevligt i skolan idag. Lunchen förgylldes av att Irsa drog blondin skämt, haha. Och sen fick vi beröm av vår lärare, något som inte händer allt för ofta.

Nu sitter jag mest och väntar på CSI, slutade så spännande förra veckan. Är väll egentligen dags att ge sig på One Tree Hill, blev aldrig av förra veckan så nu är det 3 avsnitt att se innan jag är ikapp. Lekte även med webkameran för en stund sen, så ni kan få se mina fina gardiner jag hängde upp igår och en mindre fin bild på mig, haha.

 



Kommentarer
Harry

I like the picture. =)

2009-11-17 @ 23:39:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0