Take our tears, put them on ice




Första veckan på ganska länge då jag inte känner enorm stress. Det är rätt skönt. Att kunna ta det lite lugnt och göra saker och ting i min egen takt, det gör för det mesta att resultatet blir bättre. Idag har jag läst igenom ett kapitel i en bok för en kompis och gett lite kommentarer på det och kollat på ett avsnitt av Glee. Ska ta tag i translations för morgondagens lektion nu, något som inte kommer ta allt för lång tid, det är ganska lätt. Och sen tänkte jag skriva lite på något eget. Var alldeles för längesen jag hade ro nog för att få ur mig något vettigt och inte bara massa skit. Får se hur det går, kanske ändå bara blir massa skit, haha.

Annars så har jag redan varit sugen på att fylla i listan jag brukar göra i slutet av varje år. Okej, jag har gjort det i två år bara men har alla planer på att göra det i år också. Men jag känner att det är lite väl tidigt, är trots allt nästan två månader kvar på året och förra året tyckte jag att jag fuskade när jag gjorde den 8 dagar innan nyår. Så jag får väll hålla mig ett tag till. Mycket kan ju som sagt hända innan dess.

Dags att välja soundtrack till pluggandet. Idag lutar det nog åt Mayday Parade's senaste Anywhere but here, ett fantastiskt album där man inte behöver hoppa över en enda låt. Sånt gillar jag :). Fast egentligen borde det väll bli Fall Out Boy, för att bli lite nostalgisk över att det är två år sen idag jag senast var på en av deras headlining konserter ;).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0