In this sweet madness

Eftermiddagens pluggande har akompanierats av de sköna tonerna av Westlife, de tidiga årgångarna. Blev väldigt inspirerad till att lyssna på dom efter att ha läst Andreas bok, och jag hade glömt av hur mycket jag faktiskt brukade älska de bandet. Vet att det var en eftermiddag, någon gång i slutet Oktober var det nog, för 7 (!) år sen, och MTV hade premiär på deras video för "Queen of my heart" och jag brast ut i gråt för att Nicky rakade av sig håret i den, haha. Hade precis upptäckt hur snygg han var och håret var en stor del av det. Sen upptäckte jag dock att han var lika snygg utan det ;). Nu är det musiken jag lyssnar på och fortfarande gillar. Minns även vad mycket skit man fick ta för att man gillade pojkband på högstadiet.

Gårdagen bestog av tapetsering hemma hos mamma på förmiddagen och sen en tur till Ikea med Jennie, Issa och Kristina. Fick tag i allt jag ville ha, och höll mig inom en rimmlig budget. Hade jag kunnat gått där och plockat fritt hade jag haft betydligt mer med mig hem, hihi. Åkte sen med Anneli hem och sov där, och idag blev det storhandling innan jag åkte hem och pluggade.

Imorgon är det skola, och jag ser fram emot fikat vi har bokat in efteråt mest. Det är som det brukar, haha. Är väll sällskapet som locker mest, när vi inte behöver tänka på att Leffe kanske inte tycker att det är allt för kul att vi stör hans lektioner med våra skämt ;). Förhoppningsvis kan vi ta en halvtimma och koppla bort stressen inför tentan på lördag och bara ha det trevligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0