I'm bleedeing hope on the floor tonight


Får bli ett litet, snabbt inägg ikväll. Helgen har bara susat fram, med början av myskväll hemma hos syrran på fredagen. Idol och en fotosession på syrran efter en sminkning, i förhoppning om att hon skulla få till en ny profilbild på Facebook. Har ännu inte sett ett byte, så det kanske inte bev så lyckat ;). På lördagen var jag huslig och bakade både kladdkaka och bröd. Kunde kanske varit husligare och dammsugit också men nej då, det hände inte. Igår var det kak-kväll hos Emmy i Göteborg, och tack vare inställda tåg blev det istället en lång bussresa som tog en del tid. Men kvällen var trevlig och jag har ätit kakor så det räcker och blir över för ett tag nu :)

Sov gott på Emmy's soffa, och i förmiddags bar det av hem till mamma. Syrran och de tre vildarna var där och det blev pannkaks-kalas till lunch. Eskil var på extra gosigt humör idag och jag fick massor av pussar och kramar. Det var mysigt. Alwa var som alltid bara gosig när jag mutade henne med mat ;). Tog med mig mina nya gardiner som mamma sytt, och gick vidare till Jennie. Blev en snabb visit hemma hos henne, vilket var alldeles för länge sen, och sen hemåt. Handlat, diskat, hängt gardiner, och nu sitter jag och väntar på Adelina och Irsa. Lite kvällsbesök, vilket alltid är trevligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0