We break, we bend, we turn it insideout, we discover who we are

Helt okej dag i skolan, näst sista dagen med föreläsningar innan sommaren. Betyder dock inte att det är lite kvar att göra. Finns en hel del uppgifter som vi har kvar och sen även en del som man bör läsa över sommaren. Sista föreläsningen idag var extremt tråkig, då vi hade Al på litteraturanalysen istället för Åke som vi haft med de andra böckerna. Vi ahr verkligen haft det jätte trevligt med Åke, haft många bra diskutioner om allt möjligt som vi fått fram genom böckerna. Med Al var det en helt annan historia och stämmning. Kan väll säga att de flesta av oss satt och gäspade större delen av lektionen.

Efteråt blev det en tur in till Oden för jag var tvungen att köp ny linsvätska. Blev även ny ansiktsrengöring och ansiktskräm. Trodde jag skulle klara mig tills jag åkte till Usa och kunde köpa där men de senste dagarna har jag stått och skakat ut de få droppar av kräm kvar i burken och kan snart inte få ut mer ur rengöringen så det var bara att bita ihop och köpa nytt. Den här gången provar jag LdB's serie. Har luktat på rengöringen och tagit lite kräm på handen och den luktar väldigt gott. Hoppas att den ska gör alika gott också ;). Längtar tills jag kan prova den ikväll. Är samma varje gång jag köper nått nytt, vill prova det direkt.


Har hunnit med att plugga lite sen jag kom hem, vilket är bra. Imorgon blir det inte mycket av den varan för Emmy kommer hit! Har inte setts sen i januari pga av schema som aldrig matchar varandra. Det ska verkligen bli jätte kul, saknar ju att prata varje dag som vi gjorde förra vintern och våren i Usa. Nu ska jag försöka hitta en bra version av Prison Break att streama.



Kommentarer
ina-bina

Visst är det skönt? :D Hade så förra sommaren också, men MYCKET längre framtill. Jag vill gärna tro att jag passar i långt hår, men det gör jag verkligen inte, haha!

2009-05-18 @ 20:50:40
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0