long live the car crash hearts

Idag har jag genomlidigt smärta så det räcker för långt framöver. Skulle vaxa benen och åkte tillsammans med Irsa till en kompis till Sara för att göra det. Vaxningen var väll okej, men de hårstån som inte åkte med skulle sen bort med en epilator. Det är fan det värsta jag gjort. Den som aldrig tatuerat sig kan köra med en sån lite så vet ni hur det känns att tatuera sig. Fast epilatorn var smärtsammare. Helt seriöst så skulle jag hellre sätta mig och tatuera foten igen än att låta en sådan maskin komma nära mig igen. Tur att det är över nu, och jag har fina icke-varulvsliknande ben igen :)

15 Augusti kan även bli sommarens bästa dag/kväll! Gäller bara man har lite tur och dom bokar rätt. Då jäklar blir det Fall Out Boy igen!!! :D Åhh, vad underbart det hade varit. blir helt pirrig av bara tanken, möjligheten. Sen att man även får se Blink 182 är ju inte helt fel men den halvtimmen som FOB är förband, himmelriket.


Snart kommer Irsalicious hit och vi ska kolla på film. Har typ 8 filmer att välja mellan så vi får se vad det blir. Jag hoppas lite på The Unborn med Cam Gigandet trots att jag inte är så förtjust i skräckfilmer. Imorgon blir det Edet och sen Hjärtum för 30-års kalas. Efteråt är det Eurovision hos Jennie. Hoppas verkligen på vinst i år, så jag och Jennie kan dra till Globen nästa år, uppfylla våran dröm att se ESC live i Sverige ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0