It grows like fancy flowers, but it grows nowhere

Lite nytt på designen. Fick lov att använda en av Carina's bilder för att göra bakgrunden till headern. Blev dock lite för otålig för att sitta och leka allt för mycket i Gimp så det blev inte riktigt som jag ville. Hade dessutom inga nya bilder, har varit mer än usel på att använda kameran den senaste tiden.

Övrigt idag har jag varit på Överby med syster A, syster H och Alwisen. Det händer ju inte direkt varje dag att vi är tillsammans alla tre. Borde egentligent tagit kort på oss allihopa men ja, det blev ju inte av. Hinner nog inte heller träffa Helen något mer innan hon åker tillbaka till Chicago, men med tanke på att vi ses redan på onsdag igen känns det inte speciellt sorgligt. 5 dagar kvar bara.

Fick med mig en resväska hem från Edet idag. Har redan börjat göra lite mentala listor på vad som ska med och i helgen lär jag nog sätta mig ner och göra en riktig. Gillar ju listor, så jag vet vad jag ska göra och kan pricka av det jag gjort. Har en post-it lapp på ett kökskåp redan där det står en del saker jag måste göra innan tisdag. Bland annat rösta.

Igår kväll kollade jag och Helen på Prison Break - the final break, och det var nästan värre än det som räknades som det sista avsnittet av serien. Tårkalas. Och nu när vi ändå är inne på tv, jag ska laga middag och sen kolla på de sista 4 avsnittet av Big Bang Theory.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0