Frozen and forgetful again



Bäst att uppdatera innan jag får fler klagomål över att jag är för sporadisk numera. 2 dagars mellanurm är tydligen inte accepterat ;). Inte för att jag har gjort nått. Har försökt att få gjort min hemtenta med mindre lyckade försök. Är väll inte stressad nog än, och då funkar det inte. Men jag borde vara det egentligen, eftersom jag bara har idag och imorgon på mig också men nej då, min hjärna vill inte vara med på nått sånt.

Känns dock lite hemskt att man ska behöva sitta inne när det är så fint väder och vad jag har hört så är det även varmt. Men det är inte mycket att göra åt. Idag har jag än så länge bara skrivet en halvkass packlista och att-göra lista innan jag åker. Är inte så mycket att fixa och packa kan jag inte göra förrän på måndag kväll efter jag har tvättat. På en tvättid som jag ännu inte har bokat än. Det finns med på att-göra listan, hurm.

Nej, jag får väll gå tillbaka till att stirra på mitt tomma dokument och hoppas att det kommer ut lite ord som häger ihop och handlar om det det ska göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0