det finns röster överallt

Äntligen klar med min rapport! Skickade in den för några timmar sen efter att ha gjort en mindre seger dans a-la-Chandler Bing, haha. Nu sitter jag och försöker hinna läsa klart till morgondagens lektioner. Brittisk 'kultur' är sjukt tråkigt! Och boken vi läser känns så rörig och man fattar inte vad det faktiskt är de vill få fram. Helt knasig verkligen. Får väll bli den vanliga, fejka arslet av sig, hehe. Dock inte bästa lektionen att göra det på, hurm, Det löser sig ;) Ska dock läsa klart boken vi har till litteraturseminariet. Men det tar inte så lång tid. Och den är rätt kul.

Ska strax bege mig ner till tvättstugan. Hade glömt bort att jag hade tvättid, som vanligt, haha. Men det är säkert välbehövligt, brukar vara det. Sen ska jag även hinna med American Idol. Är annars ganska efter på de flesta serierna, hurm, Inte ens One Tree Hill har jag sett den här veckan och 90210 har jag inte sett på många veckor. Börjar bli rörigt att hålla isär vilket nummer avsnittet man såg senast hette. I helgen kanske jag kan få iordning på det med.

Imorgon eftermiddag blir det träff med Issa och Jennie. Bli väll en massa tjöt som vanligt. Trevligt blir det iaf, det vet amn redan nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0