3's the magic number

Jennie hade den här på bloggen för ett tag sen och jag hade alla planer på att göra den men glömde av. Tills nu, så jag gör den innan jag kryper ner i min gosiga säng :).

Nämn 3 saker du har på varje ställe:

Kylskåp: Mjölk, filmjölk och gurka.
Frys: Mango, köttbullar och wok-grönsaker.
Skafferi: Olja, cous-cous och honung.
Handväska: Plånbok, kalender och iPod.
Sminkväska: Mascara, concealer och rouge.
Badrumshylla(skåp): Linsvätska, hudlotion och tandborste.
Förråd: Har inget förråd.
Hjärna: Musik, längtan och dagdrömmar.
Jackficka: -
Kryddskåp: Grillkrydda, salt och taco-krydda.
Barskåp: Vodka, Pisco och Ron.
Köksbänk: Kaffebryggare, brödrost och diskställ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0